27 Haziran 2012 Çarşamba

O kadar yorgunluktan sonra, yeniden


21 Haziran'dan itibaren çok şey yazacağım, eve geldiğimde gördüğüm manzara hala beni yoruyor, hala çok uykusuzum, cep telefonumu kapatayım da kimse rahatsız etmesin derken bana bağırıp telefonu suratıma kapatan arkadaşım eve hırsız girdi endişesi ile eve girip onca yorgunluğun üzerine daha 5 saat uyumadan uyandırmış bulundu, ben sabaha kadar cam kırıkları temizledim yoldan gelince, yoldan dün geldim. Geçen zamanın notunu düşmeden önce kendimi hypnos'un kollarına bırakıyorum ki;

May the moon renew your energy while you're sleeping,
and the sun give you radiance through the day.
May the rain wash away all your troubles,
sending you a rainbow to show you the way.
May all your worries be small ones,
and your shadows be lightened by stars,
and your heart feel as light as a snowflake,
feeling happiness wherever you are.

Kedith: O kadar yorgunluktan sonra niye okunamaz hale gelmiş bu yazı anlamadım, düzeltiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder