2 Aralık 2011 Cuma

Hiç güleceğim yoktu...

Pek televizyon izleyen biri değilim. 5'er Beşer'e daha ilk bölümünden rastladığım için şanslı hissediyorum kendimi. Gerçi tekrarını izlediğim ve saatini öğrenmeye üşendiğim için aradaki bölümleri kaçırdım ve de bulamıyorum. Şimdiye kadar izlediğim en iyi televizyon programlarından biri, belki de en iyisi.

Bugün itibari ile başlama saati 01:00 olmuş, bu tamamen Aziz Güngör Esen'in şahsına yapılmış bir hakarettir, ayıp.

İzleyenler bilir, Ali Sunal, Aziz Güngör Esen adı ile Beyti Yayınları'ndan çıkan Beşeriyete Giriş adlı eserinden örnekler sunmaktadır. Karakter hayali, kitap hayali, bizim insanımız ise gerçek. Ciddi ciddi bu kitabı kitapçılarda arayan izleyiciler olmuş, hayal kırıklığı ile sonuçlanan bu makus hikayeleri ise haber olmuş. Ben en azından bu programın izleyicisinden daha farklı bir profil beklerdim, ilk iki bölüm sularında olsak neyse de kaç bölüm geçti... Merve Yurtyapan'ın haberi:



Gerçi bazen gırgır olsun diye bassalar 9.90'a da satsalar amma gırgır olur diye düşünmüyor değilim. Hayali Aziz Güngör Esen kim bilir kaç evde gerçekliğinin tahtına kurulur o zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder